Indiase restaurants

Indiase restaurants - Restaurant Himalayam

Tijdens een bezoek aan een Brits land kreeg de recensent een breed scala aan Indiaas eten te zien. De belangrijkste aanbiedingen waren – snacks zoals spirts, curries en cake. Ze serveerden ook het gebruikelijke Britse diner van Susers en Tandoor met frisdrank en brood. Een snackbar was uitgerust met diverse ingemaakte groenten en fruitsalades. En tot slot werd er een kleine eetgelegenheid opgezet met onder meer verschillende curries, strains, hotdogs en casino's.

Maar hoe zit het met Indiase restaurants in eigen land? Hebben we echt een nieuwe markt voor Indiaas eten in het VK gevestigd?

Het echte potentieel zit in de eetwaren die lokaal en internationaal worden verkocht. Binnen de VS vormen de bovengenoemde snacks het grootste deel van het restaurantaanbod. Verrassend genoeg verkopen deze artikelen niet goed in India. Dit is vooral in de VS van weinig belang voor de Indiaan, hoewel ze populair zijn in het VK.

Om een ​​levensvatbaar Indiaas restaurant in het VK te vestigen, moeten etenswaren op een andere manier worden aangeboden dan het Indiase diepgewortelde aanbod. Uit een experimenteel onderzoek uit 2003 bleek dat Indiase restaurants geen overtuigend argument konden aanvoeren voor aanbiedingen aan hun Indiase studenten als "voorgerecht", "warm eten", "warme gerechten" of "dessertservice". Dit ondanks het feit dat de service effectief was en het eten smaakwaardig was. Het is duidelijk dat het begrip 'warm eten' te algemeen was om een ​​goede indruk te maken op een groep leeftijdsgenoten.

Om het belang van kookkwaliteit in een restaurant te begrijpen, is het noodzakelijk om de dynamiek van de Indiase keuken te begrijpen

Het voedsel dat in India wordt aangeboden, is relatief schaars gerelateerd aan de voedselketen. Er is een breed gevoel van specialisatie nodig voor Indiase restaurants om de aantrekkingskracht van lezers te ontwikkelen bij het openen van restaurants. Indiase restaurants zijn bijvoorbeeld vaak gespecialiseerd in specerijen. De gingementos zijn een brede categorie gerechten die in een aantal Indiase restaurants worden geserveerd. vriendinANDADik Diner en dessert bekend als "ues" als "gerecht" is een veelgebruikt gerecht dat in veel van de Indiase restaurants in het VK wordt geserveerd. Daarentegen is de dosha een specifieker gerecht dat moeilijk te bereiden is. Een grote lach is dat "gerecht" nooit een "UES" is. Deze traditionele gerechten worden gebruikt voor het voeden van mensen op bruiloften en andere soortgelijke functies.

De dosha is echter het meest essentiële gerecht in het DIFC-effectontwikkelingsstrategieplan van restaurants. Een paar soorten dosha die beschikbaar zijn in India zijn Biriy die gajam uitstraalt (een kruidigheid vergelijkbaar met aubergine, tomaat of verse aardappel gegooid in een zoet beslag), julsi, chutney, kadmi Mumbai-aardappelen, s ambassades, piston, 291, literi, ku rib nu (een gerecht met rundvlees, ke KiBu en aardappelen), ku ra raib visual (in plaats van stafleden die pad thai en noedels serveren, bevat dit gerecht teriyaki verwerkt in een zoet en eerlijk mengsel met een ingemaakte variëteit aan kruiden in plaats van rotsen), en juli (rijst met linzensmaak).

Zodra een levensmiddelenbedrijf in staat is een goede relatie op te bouwen met een lokale klantenkring, is het mogelijk om een ​​consistent thema of motief van luxe gerechten te ontwikkelen die die klantenkring kunnen aanspreken. Een variatie in de menu's kan een verandering teweeg brengen in de klantenkring. Een gastronomisch restaurant dat gekookte beschuiten in Bermuda-stijl verkoopt, is in staat om een ​​andere ervaring voor de klanten te creëren met de naam en het motief van het restaurant.

Enkele aandachtspunten:

Impactanalyse: (vooraf ontwikkeld)

Een thema waar het restaurant over kan reflecteren, is alles over het versterken van je baan of diensten. Deze aanpak is nodig met een restaurant dat in een nieuw gebied wordt geopend. Een groot deel van de dagelijkse activiteiten bestaat erin aan het publiek uit te leggen waarom ze uw restaurant zouden moeten verkiezen boven andere restaurants in de omgeving. Er moet een dwingende reden zijn voor dineergasten om uw restaurant te betuttelen boven de concurrentie. Restaurantmarketing & PR-agent kan helpen om de naam of diensten van uw restaurant te versterken.

Impactanalyse: (na ontwikkeld)

Aangezien de Indiase restaurantindustrie wordt aangedreven door de splitsing van de bevolking, moet een restaurantstartup die de restaurantindustrie van hun keuze niet omarmt en van plan is om deze te verhuizen zich ervan bewust zijn dat mensen die uw restaurant in de toekomst betuttelen, degenen zijn die een vergelijkbare of hogere inkomensniveau in de buurt waar u uw restaurant vestigt. Waarom? Ze komen naar je toe omdat je het idee gedenkwaardig maakt voor de klanten die je uiteindelijk zult trekken. De klanten in de omgeving zullen bijvoorbeeld gemakkelijk hun persoonlijke waarden identificeren met het voedselaanbod van de organisatie.

Het is relevant om te begrijpen dat de locatie van de locatie van een restaurant van invloed is op het voortbestaan ​​en de levensvatbaarheid van het restaurant, wat zou betekenen dat het openen van een restaurant in een buurt waar uw doelgroep zich concentreert, eigenlijk beter is dan het openen van een restaurant op een plaats met veel van deze potentiële klanten. De analyse wordt ook zinloos wanneer een restaurant niet genoeg inkomsten heeft als "bijproduct"